Короткий опис(реферат):
У статті висвітлюється освітня важливість навчальних закладів охорони здоров'я освітнього середовища вищої освіти в частині підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Виявлено різноманітні підходи до концепцій "навчального середовища", " здоров'язбережувального навколишнього середовища", "навчального середовища". Роз'яснено структуру оздоровчого навчального середовища, яка охоплює педагогічний склад, студентів, їх сімей, а також педагогічні системи базових навчальних закладів, що пояснюється всебічним розумінням здорового способу життя в єдності фізичні, психологічні, соціокультурні компоненти та цілісність навчального процесу. Важливість психолого-педагогічного, спортивно-оздоровчого та медико-фізичного здоров'я ресурсів збереження навчального середовища, спрямованого на вирішення проблем зміцнення фізичного здоров'я студентів (медична фізкультура); формування ціннісних поглядів, емоційного управління (психологічні та педагогічні ресурси) та виховання культури здоров'я, що здійснюється шляхом здійснення спортивно-оздоровчої діяльності.