Abstract:
У статті висвітлено моніторинг готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах на основі аналізу програм фахових дисциплін та діагностики стану їх підготовки. Виявлено відсутність єдиної науково обґрунтованої системи формування професійних фізкультурно-спортивних знань і умінь, якими необхідно озброювати майбутнього вчителя фізичної культури. Встановлено відповідні причини. Здійснено діагностику підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, яка показала недостатню готовність вчителів фізичної культури до цього виду діяльності, незнання своїх функцій в галузі фізкультурно-спортивної роботи, недостатню методичну та практичну готовність до організації та проведення фізкультурно-спортивної роботи з учнями тощо.