Abstract:
У монографії досліджено проблему формування професійних умінь та навичок майбутнього вчителя до створення здоровзбережувального середовища початкової школи. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи та педагогічні умови її реалізації; розроблено структуру здоровʼязбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи і відповідні показники; охарактеризовано рівні сформованості; обґрунтовано структуру здоровʼязбережувального середовища початкової школи; визначено зміст та напрями створення здоров’язбережувального середовища. Монографія стане у нагоді викладачам і студентам вищих педагогічних навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Результати дослідження можуть бути використані в системі післядипломної педагогічної освіти та самоосвітній діяльності фахівців.