DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-09-26T08:04:19Z
dc.date.available 2018-09-26T08:04:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation М 21 Формування професійних умінь та навичок майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи : монографія / Т.М. Осадченко – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – 328 с. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8954
dc.description.abstract У монографії досліджено проблему формування професійних умінь та навичок майбутнього вчителя до створення здоровзбережувального середовища початкової школи. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи та педагогічні умови її реалізації; розроблено структуру здоровʼязбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи і відповідні показники; охарактеризовано рівні сформованості; обґрунтовано структуру здоровʼязбережувального середовища початкової школи; визначено зміст та напрями створення здоров’язбережувального середовища. Монографія стане у нагоді викладачам і студентам вищих педагогічних навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Результати дослідження можуть бути використані в системі післядипломної педагогічної освіти та самоосвітній діяльності фахівців. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;[(371.134:371.2)+613](043.3)
dc.subject здоров’язбережувальне середовище початкової школи uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.subject модель uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk
dc.type Monograph uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account