Abstract:
Проведене дослідження дало змогу вивчити особливості упровадження електронного
навчального курсу “Методика навчання іноземної мови” у процес підготовки майбутнього
вчителя початкової школи у закладах вищої освіти.
У статті було використано такі методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез,
порівняння, узагальнення та систематизація інформації, отриманої в результаті вивчення
довідкової, психолого-педагогічної, методичної та фахової літератури з теми дослідження
для розкриття суті ключових понять; емпіричні – спостереження, бесіди, письмове
опитування, тестування; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності
упровадження електронного навчального курсу в освітній процес закладу вищої освіти;
кількісний та якісний аналіз отриманих результатів з використанням методів
математичної статистики.
Проведене авторами дослідження показало, що у результаті вивчення електронного
навчального курсу в системі дистанційного навчання Moodle відбулися значні зміни у
відсотковому розподілі майбутніх фахівців у галузі вищої освіти за результатами
підсумкового контролю. Як ми і прогнозували, більшість отримали оцінку “добре”,
зменшилась кількість “задовільно” та суттєво збільшилась “відмінно”.
Перспективу подальших студіювань вбачаємо в адаптації електронного навчального
курсу “Методика навчання іноземної мови” до процесу підготовки майбутніх учителів
початкової школи у контексті Нової української школи.
Практичне значення досягнутих результатів полягає у розробці та адаптації
електронного навчального курсу на основі кредитно-модульної системи та навчально-
методичного забезпечення. Навчальний курс, реалізований у Moodle, може бути
використаний студентами, викладачами ЗВО, методистами, учителями початкової школи.