DSpace Repository

Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.contributor.author Грітченко, Тетяна Яківна
dc.contributor.author Гарачук, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:45:52Z
dc.date.available 2018-11-02T10:45:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Муковіз О. Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи / О. Муковіз, Т. Грітченко, Т. Гарачук // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2018. – Вип. 91. – С. 71–87. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9086
dc.description.abstract Проведене дослідження дало змогу вивчити особливості упровадження електронного навчального курсу “Методика навчання іноземної мови” у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи у закладах вищої освіти. У статті було використано такі методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація інформації, отриманої в результаті вивчення довідкової, психолого-педагогічної, методичної та фахової літератури з теми дослідження для розкриття суті ключових понять; емпіричні – спостереження, бесіди, письмове опитування, тестування; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності упровадження електронного навчального курсу в освітній процес закладу вищої освіти; кількісний та якісний аналіз отриманих результатів з використанням методів математичної статистики. Проведене авторами дослідження показало, що у результаті вивчення електронного навчального курсу в системі дистанційного навчання Moodle відбулися значні зміни у відсотковому розподілі майбутніх фахівців у галузі вищої освіти за результатами підсумкового контролю. Як ми і прогнозували, більшість отримали оцінку “добре”, зменшилась кількість “задовільно” та суттєво збільшилась “відмінно”. Перспективу подальших студіювань вбачаємо в адаптації електронного навчального курсу “Методика навчання іноземної мови” до процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті Нової української школи. Практичне значення досягнутих результатів полягає у розробці та адаптації електронного навчального курсу на основі кредитно-модульної системи та навчально- методичного забезпечення. Навчальний курс, реалізований у Moodle, може бути використаний студентами, викладачами ЗВО, методистами, учителями початкової школи. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України uk
dc.subject дистанційна освіта; дистанційне навчання; майбутній учитель початкової школи; майбутня професійна діяльність; початкова освіта; інформаційно-освітнє середовище; електронний навчальний курс; експериментальна робота. uk
dc.title Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account