dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.contributor.author |
Грітченко, Тетяна Яківна |
|
dc.contributor.author |
Гарачук, Тетяна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-02T10:45:52Z |
|
dc.date.available |
2018-11-02T10:45:52Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Муковіз О. Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи / О. Муковіз, Т. Грітченко, Т. Гарачук // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2018. – Вип. 91. – С. 71–87. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9086 |
|
dc.description.abstract |
Проведене дослідження дало змогу вивчити особливості упровадження електронного
навчального курсу “Методика навчання іноземної мови” у процес підготовки майбутнього
вчителя початкової школи у закладах вищої освіти.
У статті було використано такі методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез,
порівняння, узагальнення та систематизація інформації, отриманої в результаті вивчення
довідкової, психолого-педагогічної, методичної та фахової літератури з теми дослідження
для розкриття суті ключових понять; емпіричні – спостереження, бесіди, письмове
опитування, тестування; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності
упровадження електронного навчального курсу в освітній процес закладу вищої освіти;
кількісний та якісний аналіз отриманих результатів з використанням методів
математичної статистики.
Проведене авторами дослідження показало, що у результаті вивчення електронного
навчального курсу в системі дистанційного навчання Moodle відбулися значні зміни у
відсотковому розподілі майбутніх фахівців у галузі вищої освіти за результатами
підсумкового контролю. Як ми і прогнозували, більшість отримали оцінку “добре”,
зменшилась кількість “задовільно” та суттєво збільшилась “відмінно”.
Перспективу подальших студіювань вбачаємо в адаптації електронного навчального
курсу “Методика навчання іноземної мови” до процесу підготовки майбутніх учителів
початкової школи у контексті Нової української школи.
Практичне значення досягнутих результатів полягає у розробці та адаптації
електронного навчального курсу на основі кредитно-модульної системи та навчально-
методичного забезпечення. Навчальний курс, реалізований у Moodle, може бути
використаний студентами, викладачами ЗВО, методистами, учителями початкової школи. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України |
uk |
dc.subject |
дистанційна освіта; дистанційне навчання; майбутній учитель початкової школи; майбутня професійна діяльність; початкова освіта; інформаційно-освітнє середовище; електронний навчальний курс; експериментальна робота. |
uk |
dc.title |
Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи |
uk |
dc.type |
Article |
uk |