Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10933
Title: | ПЕДАГОГІЧНА ІСТОРІОГРАФІЯ ЯК СКЛАДОВА ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ |
Authors: | Коляда, Наталія Миколаївна |
Keywords: | Історіографія педагогічна історіографія історіографія педагогічної думки історіографія освіти історіографічний аналіз історіографічна класифікація педагогічних джерел |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Засновник і видавець – Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського |
Citation: | Коляда Н. М. // ПЕДАГОГІЧНА ІСТОРІОГРАФІЯ ЯК СКЛАДОВА ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ // Зб. наук. праць Державної бібліотеки В. О. Сухомлинського. –2017. – Вип. 1. – С. 16–21. |
Abstract: | У статті автором здійснено аналіз актуальних проблем історіографічних розвідок в історико-педагогічних дослідженнях. Автором акцентовано увагу на педагогічній історіографії як важливій складовій історико-педагогічного дослідження, що дозволяє встановити справжність, об’єктивність відомостей в цій галузі, розширити уявлення про закономірності наукового пізнання, систематизувати знання про історико-педагогічний процес. З’ясовано, що будь-яке педагогічне дослідження має включати як ретроспективний, так і історіографічний аналіз. Звернення до досвіду вирішення психолого-педагогічних проблем в минулому, так само як і аналіз його опису істориками освіти, є невід’ємними частинами дослідницької культури педагога. Історіографічний аналіз дозволяє не просто віддати данину поваги до накопиченого досвіду, але і виявити прогалини наукових знань, визначивши тим самим теоретичну актуальність і значимість дослідження. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10933 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.