Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Назва: Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: лексика
альтернативні запитання
Пасивний запас
транскрипція
Дата публікації: лис-2019
Видавництво: ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології"
Бібліографічний опис: Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с.
Серія/номер: УДК;159.9+37.01 (063) Т33
Короткий огляд (реферат): Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало
Опис: У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.