Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Назва: | Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
Автори: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Ключові слова: | лексика альтернативні запитання Пасивний запас транскрипція |
Дата публікації: | лис-2019 |
Видавництво: | ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології" |
Бібліографічний опис: | Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с. |
Серія/номер: | УДК;159.9+37.01 (063) Т33 |
Короткий огляд (реферат): | Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало |
Опис: | У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОСЛІДОВНІСТЬ ОПРАЦЮВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 305,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.