Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Назва: НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: письмо
орфографія
графічні навички
звуко-графічні асоціації
Дата публікації: 8-лис-2019
Видавництво: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень"
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми психології та педагогіки: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018. - 140 с.
Серія/номер: УДК;159.9+37.01 (063) А 43
Короткий огляд (реферат): Як зазначається в Державному освітньому стандарті з іноземних мов, володіння письмом передбачає досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує учневі вміння в найбільш типових ситуаціях повсякденного спілкування за допомогою письма: - заповнити нескладну анкету, формуляр чи опитувальний лист; написати привітальну листівку зарубіжному ровеснику до одного із свят, що відмічається у країні, мова якої вивчається, а також до дня народження; - написати листа зарубіжному ровеснику; - скласти нотатки для себе або для інших людей, написати коротке повідомлення. Щоб досягти такого рівня володіння писемним мовленням, учні повинні систематично виконувати конкретні комунікативні завдання
Опис: в методичній літературі-вживається термін «письмо» у вузькому значенні і це означає техніку використання графічної та орфографічної систем даної мови, а також термін «письмо» в широкому значенні, тобто писемне мовлення-вміння викладати думки у письмовій формі, Р
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.