Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Назва: ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ)
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ
КОУЧИНГ
Соціальний статус
професійна компетентність
Дата публікації: 19-жов-2018
Видавництво: ГО "Південна фундація педагогіки"
Бібліографічний опис: Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. – 124 с.
Серія/номер: УДК;37.01 + 159.9(063) П 24
Короткий огляд (реферат): Соціальний статус дорослого визначає його професійна компетентність, досвід, готовність до самовдосконалення упродовж життя, мобільність і гнучкість, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. Сьогодні з-посеред запропонованих навчальних курсів та програм для дорослих у Франції особливо актуальними є програми активного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.