Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074
Назва: Роль політичної реклами у формуванні іміджу політика.
Автори: Шачковська, Любов Сергіївна
Ключові слова: політична реклама
політична партія
громадська думка
політичний імідж
Дата публікації: 3-лют-2018
Видавництво: Київ, 2018
Бібліографічний опис: Шачковська Л. С. Роль політичної реклами у формуванні іміджу політика. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників суспільних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2–3 лютого 2018 року). Київ, 2018. С. 107–111.
Короткий огляд (реферат): У данній статті досліджується роль політичної реклами в політичному житті суспільства та вплив реклами на імідж політиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.