Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Назва: РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ
Автори: Литвиненко, Віктор Юрійович
Ключові слова: форма
урок
навчальний процес,
матеріал
іноземні мови
учитель,
технології,
навчання
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Дніпро
Бібліографічний опис: Литвиненко В.Ю. РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ IX Міжнародна науково-практична інтернет-конференція СУЧАСНИЙ РУХ НАУКИ 2-3 грудня 2019 року м. Дніпро С.302-305
Короткий огляд (реферат): У французьких колежах існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу.
Опис: Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко_Тези доповіді.pdfОцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації.223,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.