Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Назва: | РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ |
Автори: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | форма урок навчальний процес, матеріал іноземні мови учитель, технології, навчання |
Дата публікації: | гру-2019 |
Видавництво: | Дніпро |
Бібліографічний опис: | Литвиненко В.Ю. РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ IX Міжнародна науково-практична інтернет-конференція СУЧАСНИЙ РУХ НАУКИ 2-3 грудня 2019 року м. Дніпро С.302-305 |
Короткий огляд (реферат): | У французьких колежах існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. |
Опис: | Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко_Тези доповіді.pdf | Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. | 223,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.