Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Title: РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: форма
урок
навчальний процес,
матеріал
іноземні мови
учитель,
технології,
навчання
Issue Date: Dec-2019
Publisher: Дніпро
Citation: Литвиненко В.Ю. РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ IX Міжнародна науково-практична інтернет-конференція СУЧАСНИЙ РУХ НАУКИ 2-3 грудня 2019 року м. Дніпро С.302-305
Abstract: У французьких колежах існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу.
Description: Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко_Тези доповіді.pdfОцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації.223,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.