Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354
Title: | РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ |
Authors: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Keywords: | форма урок навчальний процес, матеріал іноземні мови учитель, технології, навчання |
Issue Date: | Dec-2019 |
Publisher: | Дніпро |
Citation: | Литвиненко В.Ю. РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ЗНАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖАХ IX Міжнародна науково-практична інтернет-конференція СУЧАСНИЙ РУХ НАУКИ 2-3 грудня 2019 року м. Дніпро С.302-305 |
Abstract: | У французьких колежах існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. |
Description: | Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12354 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко_Тези доповіді.pdf | Оцінювання, яке застосовується інколи на сампочатку певного етапу навчання, має здебільшого діагностичний, стимулюючий характер. Воно допомагає учителю краще спланувати майбутні заняття, визначити той зміст навчального предмета, який потребує особливої уваги й ретельності у доборі ефективних методів і засобів його реалізації. | 223,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.