Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12501
Title: Первинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа»
Authors: Заболотна, Оксана Адольфівна
Keywords: первинна професійна соціалізація вчителів
реформа "Нова українська школа"
Issue Date: 2020
Publisher: Умань - ВПЦ «Візаві»
Citation: Заболотна, O. (2020). Первинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа». О. Безлюдний, Н. Коляда та ін. (ред.), Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., (сс. 81 – 84). Умань: Візаві
Abstract: Первинна професійна соціалізація вчителів відбувається у складних умовах, які, перш за все, пов’язані з переважно теоретичним характером навчання у педагогічних ЗВО, що спричиняють певну відірваність від практики. Крім того, стрімке оновлення знань вимагає від вчителів постійного професійного розвитку і самовдосконалення, адже «Насамперед творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, буде надано академічну свободу. Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, власноруч обирати підручники, методи, стратегії, способи і засоби навчання; активно виражати власну фахову думку. Держава гарантуватиме йому свободу від втручання у професійну діяльність» (Міністерство освіти і науки України, 2016). Особливої ваги це вимагає на етапі входження в професію, який може бути пов’язаний із розчаруванням, стресом і, як наслідок, бажанням залишити професію.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12501
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.Заболотна тези Умань.pdfЗаболотна, O. (2020). Первинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа». О. Безлюдний, Н. Коляда та ін. (ред.), Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., (сс. 81 – 84). Умань: Візаві339,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.