Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Назва: Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї
Автори: Сафін, Олександр Джамільович
Гуртовенко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: пcиxoлoгiчна гoтoвніcть
Я-концепція педагога
внутрішні можливості розвитку
сутнісні сили
прoфeciйна caмoрeaлiзaцiя
мaйбутнi пeдaгoги
Дата публікації: 2017
Видавництво: НУЦЗУ, Харків
Бібліографічний опис: Сафін О.Д., Гуртовенко Н.В. Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї / Збірних наукових праць «Проблеми кризової психології». НУЦЗУ, Харків, 2017. – Вип. 22. – С. 227-238.
Серія/номер: УДК;159.9: 331.108.2:355(043.3)
Короткий огляд (реферат): Готовність до професійної самореалізації майбутнього педагога визначається як процес реалізації ним як особистістю сутнісних сил, що представляють собою сукупність внутрішніх можливостей розвитку Я-концепції педагога, що містить особистісні і професійні цінності і потребу у педагогічного саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НУЦЗ.pdf4,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.