Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Назва: | Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї |
Автори: | Сафін, Олександр Джамільович Гуртовенко, Наталія Вікторівна |
Ключові слова: | пcиxoлoгiчна гoтoвніcть Я-концепція педагога внутрішні можливості розвитку сутнісні сили прoфeciйна caмoрeaлiзaцiя мaйбутнi пeдaгoги |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | НУЦЗУ, Харків |
Бібліографічний опис: | Сафін О.Д., Гуртовенко Н.В. Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї / Збірних наукових праць «Проблеми кризової психології». НУЦЗУ, Харків, 2017. – Вип. 22. – С. 227-238. |
Серія/номер: | УДК;159.9: 331.108.2:355(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | Готовність до професійної самореалізації майбутнього педагога визначається як процес реалізації ним як особистістю сутнісних сил, що представляють собою сукупність внутрішніх можливостей розвитку Я-концепції педагога, що містить особистісні і професійні цінності і потребу у педагогічного саморозвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НУЦЗ.pdf | 4,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.