Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684
Назва: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ
Автори: Барвінок, Максим Володимирович
Ключові слова: комерція
продаж
e-comerce
торгівля
електронна комерція
бізнес
Дата публікації: 9-кві-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Барвінок М.В. Стан та перспективи електронної комерції в Україні. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. – 285 с.
Серія/номер: УДК;347.7
ББК;330.47
Короткий огляд (реферат): Початок існування Internet-економіки можна пов’язати із проривом системи WWW у середині 90-х років. З того часу Internet перетворився на сервіс, інтегровану глобальну мережу з різноманітними мультимедійними цілями. Такі поняття, як електронна комерція, електронний бізнес, Internet-економіка, цифрова економіка є відносно недавніми конструкціями.
Опис: електронна торгівля на світовому ринку ототожнюється з поняттям електронна комерція. Українці все більше починають використовувати інформаційний простір для здійснення різноманітних операцій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barvinok_tezy09042020.pdf300,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.