Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688
Назва: Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу
Інші назви: Науково-практичний економічний журнал "Економічні студії"
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: вірусний маркетинг
маркетинг чуток
медіа простір
маркетингові комунікації
візуальній контент
цільова аудиторія
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: «Львівська економічна фундація»
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Дацюк А. М. Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу. Науково-практичний економічний журнал «Економічні студії». 2019. № 4 (26). С.35-38.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вітчизняний і закордонний досвід використання вірусного маркетингу. Систематизовано найбільше фективні інструменти вірусного маркетингу і визначено його основні напрямки застосування в практичній діяльності сучасного українського бізнесу. Описано недоліки і переваги вірусного маркетингу, приклади доцільного та невдалого застосування. Доведено, що вірусний маркетинг сприяє розповсюдженню рекламної інформації у вигляді «сарафанного радіо», а носіями інформації є самі отримувачі рекламного звернення. Наведено основні складові вірусного контенту, надано їх характеристику та схему – технологію розповсюдження маркетингової інформації. З врахуванням закордонного досвіду визначено специфіку та високу ефективність застосування вірусного маркетингу, що дозволяє розповсюдити рекламні звернення серед потенційних споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASPECTS OF APPLICATION OF VIRUS MARKETING.pdf793,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.