Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Назва: Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: полікультурність
полікультурна освіта
Сполучені Штати Америки
трактування
концепції
мета
завдання
принципи
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020
Бібліографічний опис: Білецька І. О. Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 28 травня 2020 р.). Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020. С. 113–115.
Серія/номер: DOI;https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є проаналізувати різні підходи американських науковців до трактування полікультурної освіти, розкрити спільні та відмінні риси концепцій полікультурної освіти, які функціонують у США, з’ясувати її основну мету та принципи. У ході здійснення дослідження було застосовано ряд загальнонаукових методів: аналіз (історіографічний, порівняльний, ретроспективний), синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polikulturna_osvita_v_SHA.pdf432,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.