Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015
Назва: Соціально-економічні фактори формування іміджу території Черкащини
Автори: Козинська, Ірина Петрівна
Луков, Богдан Анатолійович
Ключові слова: Імідж регіону
позитивний імідж
орієнтир привабливості
природні ресурси
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Козинська І. П., Луков Б. А. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо- географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 201 с.
Серія/номер: УДК;[50:37](082)
ББК;[20:74]я43
П;77
Короткий огляд (реферат): Створення сприятливого і привабливого іміджу регіону багато в чому залежить від політичних, економічних і соціальних факторів розвитку регіону і країни в цілому. Імідж регіону, як і імідж країни, може бути внутрішнім – це образ регіону, який представляє населення, що проживає на даній території, і зовнішнім. Зовнішній імідж формується на основі інформації в ЗМІ, рейтингів, різних показників, що характеризують економічну, політичну, соціальну і культурну сфери життя регіону. На його формування також впливають чутки, розповіді, враження і стереотипи людей, які не проживають на даній території.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_Природничі-науки-і-освіта-2_compressed (pdf.io).pdf283,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.