Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102
Назва: ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ
Автори: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Іщенко, Галина Володимирівна
Ключові слова: здоров’язбереження
валеологічний супровід
підготовка вчителя математики
діяльнісний підхід
Дата публікації: 22-кві-2020
Видавництво: ТОВ «ТВОРИ»
Бібліографічний опис: Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613
DOI;10.31652/2415-7872-2020-62-93-97
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовки майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі діяльнісного підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що в методичній підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів необхідно виділити ті види діяльності, якими має оволодіти студент, і забезпечувати виконання цих видів діяльності під час навчальних занять. Установлено, що основу формування здоров’язберігаючої компетентності в майбутніх учителів математики покладено, власне, на вивчення дисципліни «Методика навчання математики», а також на вивчення дисципліни «Елементарна математика», яка тісно пов’язана із шкільним курсом математики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102
ISSN: 2415-7872
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові записки 62-сторінки-93-97.pdfВозносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97313,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.