Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625
Назва: | Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами |
Автори: | Пісняк, Валентина Степанівна Резніченко, Ірина Генадіївна |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивний туризм діти з особливими освітніми потребами екскурсія |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Резніченко І.Г., Пісняк В.С. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 1(3) ч. 2, 2020 С 120-126 |
Серія/номер: | УДК;379.8:338.48-2-056.26]:373.3-056.26 DOI;10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625 |
ISSN: | 2706-6258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ст із зб 2020 ч 2 випуск 1(3).pdf | 521,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.