Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13711
Назва: | Типи графічних організаторів та їх застосування в навчальному процесі |
Автори: | Коваленко, Олександр Васильович |
Ключові слова: | графічні організатори критичне мислення візуальні організатори навчальний процес |
Дата публікації: | кві-2021 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Коваленко Олександр. Типи графічних організаторів та їх застосування в навчальному процесі. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С.136–138. |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) |
Короткий огляд (реферат): | Застосування графічних організаторів реалізує наступні функції: 1. Роз’яснення знань, суджень та аргументацій. Графічні організатори пояснюють відношення між концептами, ефективно підтримує процес мислення. 2. Підтримка навчального процесу. Вибір типу ГО, вибір ключового навчального матеріалу для розвитку кращого розуміння та розвитку критичного мислення. 3. Інтеграція нових знань в сформовану систему попередніх знань. ГО дозволяє подивитися на явище з іншого ракурсу або кинути погляд зверху вниз (top-bottom). 4. Виявлення концептуальных помилок чи прогалин в знаннях. ГО показують як викладачу так і студенту, що потрібно повторити. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13711 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань_Коваленко_тези.pdf | 486,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.