Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865
Title: ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Іщенко, Галина Володимирівна
Keywords: підготовка учителя математики
виробнича педагогічна практика
впровадження дистанційних технологій
онлайн сервіси
Issue Date: May-2021
Publisher: СумДПУ імені А.С. Макаренка
Citation: Іщенко Г. В., Возносименко Д. А. Виробнича педагогічна практика в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 80-85
Series/Report no.: УДК;378.147.091.33-027,22:37.018.43
Abstract: У статті висвітлено актуальні питання практичної підготовки студентів у педагогічних закладах вищої освіти. Зазначено, що у процесі педагогічної практики відбувається найбільш інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявляється критичне та осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються, включаються механізми педагогічної рефлексії, формуються основи професійної самооцінки. Мета статті полягає в огляді особливостей виробничої педагогічної практики в умовах дистанційного навчання. Виробнича педагогічна практика як компонент професійної підготовки реалізує декілька функцій: навчальну, розвивальну, виховну, контролюючу, фахово-діагностичну, адаптаційну. У статті зазначено, що процес підготовки кваліфікованих вчителів математики з кожним роком істотно підвищує рівень вимог до майбутніх фахівців, змінюються зміст і структура завдань, які студент має вирішувати самостійно. Впровадження дистанційних технологій у навчальний процес спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу; формування таких компетенцій як: комунікативні, інформаційні, самоосвіти. Вказано, що у процесі проходження виробничої практики в умовах дистанційного навчання, найкращими у плані ефективності та за простотою підключення є такі онлайн сервіси як Moodle, Google Classroom і Microsoft Teams. У рамках дистанційного режиму роботи на період карантину офіційними є канали зв’язку керівників та студентів: Moodle, Zoom, Googl Meet, Viber, Skype, Google Classroom, Telegram, електронна пошта тощо. Зроблено висновок, що оскільки підготовка висококваліфікованих фахівців була й залишається найважливішим завданням педагогічних закладів вищої освіти, тому у сучасних умовах дистанційного навчання, практична підготовка сучасного вчителя математики потребує значного контролю, уваги та відповідальності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865
ISSN: 2519-2361
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Возносименко_Іщенко.pdf511,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.