Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996
Назва: Формування ринку органічної ягідної продукції
Автори: Благополучна, Анастасія Геннадіївна
Ляховська, Неля Олександрівна
Ключові слова: ягоди
ягідний ринок органічна продукція
зберігання
Дата публікації: 15-чер-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Благополучна А. Г., Ляховська Н. О. Формування ринку органічної ягідної продукції. Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасні проблеми біології». Умань, 2020. С. 53-54
Серія/номер: УДК;664.8.037.1
Короткий огляд (реферат): Україна є аграрною країною, яка на своїх землях щорічно вирощує більше 130 тон різних ягід (суниця, малина, ожина, лохина, смородина, аґрус, порічки, йошта, чорниця, жимолость, журавлина, брусниця та інші). Нажаль, попри великі обсяги вирощування самі українці споживають набагато менше ягід за встановленої норми. На даний момент у нашій країні відсутня культура споживання ягідної продукції на відміну від європейських країн, де ягоди не сезонно, а протягом усього року. Значна частина вирощеної продукції іде на експорт як у свіжому так і в замороженому вигляді. Тільки за перші чотири місяці 2020 року українські компанії наростили експорт замороженої плодовоягідної продукції на 20% в натуральному та на 37% у вартісному вимірі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13996
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування ринку органічної ягідної продукції.pdf502,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.