Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ
Автори: Вінницька, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: Маркетинг
поведінка споживача
мотивація
маркетингова політика
Дата публікації: 2021
Видавництво: м. Луцьк, Луцький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Вінницька О. А. Моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання]: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 250-252.
Серія/номер: УДК;658.8:338(066)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні основи моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2021 ЗБІРНИК ТЕЗ Луцьк.pdf566,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.