Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052
Назва: Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія"
Автори: Андрусик, Олена Олександрівна
Мороз, Людмила Іванівна
Діхтяренко, Світлана Юріївна
Ключові слова: емоційна стійкість
психічне здоров'я
психіка
емоції
психологічні навантаження
навчальна діяльність
вища освіта
психоемоційне навантаження
Дата публікації: 15-чер-2021
Видавництво: МДУ
Бібліографічний опис: Мороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров'я здобувачів вищої освіти // Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія". Мукачево, 2021. №2, Т.7. С. 118-125.
Серія/номер: УДК;159.942.5
Короткий огляд (реферат): У даній науково-дослідній роботі розглядаються питання емоційної стійкості як основного фактору психічного здоров'я студентів сучасних закладів вищої освіти. Актуальність заявленої тематики наукового дослідження обумовлюється високими обсягами психологічних і психоемоційних навантажень, з якими змушені стикатися студенти багатьох спеціальностей сучасних ЗВО в період здобуття вищої освіти і еобхідністю наявності у них високого рівня психологічної і емоційної стійкості для того, щоб мати можливість впоратися з такими навантаженнями і успішно закінчити навчання. Провідним підходом в даній науково-дослідній роботі вибрано поєднання системного аналізу впливу емоційних перевантажень на студентів сучасних вищих навчальних закладів в період їхнього навчання з дослідженням особливостей підвищення емоційної стійкості в умовах психологічних перевантажень при заняттях у ЗВО, що істотно впливають на психіку учня і здатні стати причиною численних нервових зривів. Результати даної науково-дослідної роботи наочно підкреслюють важливість емоційної стійкості здобувачів вищої освіти як фактору, що перешкоджає розвитку порушень їхнього психічного здоров'я, а також свідчать про необхідність розвитку емоційної стійкості сучасних здобувачів вищої освіти, з метою створення надійної, якісної основи для зміцнення емоційної стійкості. Результати та висновки даної науково-дослідної роботи мають істотне значення для студентів сучасних ЗВО, викладачів, а також для численних дослідників питань підвищення рівня емоційної та психологічної стійкості в умовах значних навантажень, пов'язаних з процесами інтенсивної розумової діяльності, властивої як студентам, так і представникам різних сфер розумової праці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 2_118-124.pdf251,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.