Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Title: Теоретико-методологічні засади дослідження творчості викладача у контексті розвитку його професійної свідомості
Authors: Гульбс, Ольга Анатоліївна
Кобець, Олександр Володимирович
Малеев, Денис Вікторович
Keywords: Розвиток творчої особистості викладача,
Актуалізація творчого потенціалу викладача,
Професійна педагогічна рефлексія,
Розвиток системи освіти.
Issue Date: 27-Apr-2021
Publisher: Умань: ВПЦ "Візаві"
Citation: Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 376 с.
Series/Report no.: УДК;37.015.31(02)
Abstract: У процесі глобальних продуктивних перетворень, євроінтеграційних спрямувань, що відбуваються в українській державі, виняткового значення набуває якісна національна вища освіта, яка має виховувати інноваційну особистість, громадянина України і світу з планетарним мисленням, спроможну до постійного ціннісного професійного зростання, спілкування з іншими культурами, духовного перетворення дійсності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.