Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Назва: | Теоретико-методологічні засади дослідження творчості викладача у контексті розвитку його професійної свідомості |
Автори: | Гульбс, Ольга Анатоліївна Кобець, Олександр Володимирович Малеев, Денис Вікторович |
Ключові слова: | Розвиток творчої особистості викладача, Актуалізація творчого потенціалу викладача, Професійна педагогічна рефлексія, Розвиток системи освіти. |
Дата публікації: | 27-кві-2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 376 с. |
Серія/номер: | УДК;37.015.31(02) |
Короткий огляд (реферат): | У процесі глобальних продуктивних перетворень, євроінтеграційних спрямувань, що відбуваються в українській державі, виняткового значення набуває якісна національна вища освіта, яка має виховувати інноваційну особистість, громадянина України і світу з планетарним мисленням, спроможну до постійного ціннісного професійного зростання, спілкування з іншими культурами, духовного перетворення дійсності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Колективна монографія каф.псих.УДПУ 2021.pdf | 3,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.