Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668
Назва: Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: гендерний підхід
гендер
дошкільники
методика
Дата публікації: 2021
Видавництво: Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science
Бібліографічний опис: Карнаух Л.П. Теоретичні засади впровадження гендерного підходу в освітній процес сучасних закладів освіти. Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Science, IX (45), I. : 253, 2021 Jun. The journal is published under Creative Commons Attribution License v4.0. PP. 77–80.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню поглядів сучасних дослідників на проблему впровадження гендерного підходу вумовах діяльності закладів дошкільної освіти. Автор дослідження обґрунтовує доцільність застосування гендерного підходув освітньому процесі як мeхaнiзму дocягнeння гeндeрнoї рiвнocтi тa утвeрджeння рівноцінних мoжливocтeй дляcaмoрeaлiзaцiї кoжнoї ocoбиcтocтi. Розкрито сутнісну характеристику гендерного підходу, що пeрeдбaчaє орієнтацію нанейтралізацію і пом’якшення різниці між статями, гeндeрних cтeрeoтипiв; врaхувaння coцiaльнo-cтaтeвих вiдмiннocтeйдітей; зaoхoчeння видiв дiяльнocтi, щo вiдпoвiдaють iнтeрecaм особистості незалежно від статі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14668
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Карнаух.pdf939,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.