Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
Назва: | Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови |
Автори: | Казак, Юлія Юріївна |
Ключові слова: | мовний бар’єр комунікативна ініціатива комунікативна гра діагностичний інструмент |
Дата публікації: | 29-кві-2021 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць. |
Серія/номер: | УДК;37.016:81243]:[37.091.33-027.22:796] |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньоїосвіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначенороль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізованодослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використаннякомунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження,які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активномузасвоєнню мовних одиниць. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686 |
ISSN: | 2307-4914 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
232722-Текст статті-531923-1-10-20210528 (1).pdf | 910,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.