Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
Назва: Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови
Автори: Казак, Юлія Юріївна
Ключові слова: мовний бар’єр
комунікативна ініціатива
комунікативна гра
діагностичний інструмент
Дата публікації: 29-кві-2021
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць.
Серія/номер: УДК;37.016:81243]:[37.091.33-027.22:796]
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньоїосвіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначенороль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізованодослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використаннякомунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження,які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активномузасвоєнню мовних одиниць.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14686
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
232722-Текст статті-531923-1-10-20210528 (1).pdf910,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.