Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14705
Назва: | Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович Підгорний, Олександр Васильович |
Ключові слова: | природнича освіта освітній процес модернізація природничо-наукової освіти фахова підготовка вчителя фізики |
Дата публікації: | лис-2021 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М., Підгорний О.В. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 01 листопада – 16 листопада 2021 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 93 – 95. |
Короткий огляд (реферат): | Нова ідеологія освіти полягає в тому, що її зміст будується не лише на основі виділення головних аспектів наук як бази шкільних дисциплін. Вона знайшла своє відображення у створенні особистісно зорієнтованої парадигми навчання. У межах цієї парадигми природнича освіта пов’язується з можливістю реалізації творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світі, а фізичні знання стають фундаментальними, впливаючи безпосередньо на формування наукового стилю мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14705 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики.pdf | 636,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.