Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714
Title: | Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця |
Authors: | Пічкур, Микола Олександрович |
Keywords: | Педагогіка образотворча підготовка академізм цифровізація інегративна модель сучасний митець |
Issue Date: | Apr-2021 |
Publisher: | Умань: ВІЗАВІ |
Citation: | Пічкур М. О. Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: ІV Міжнародна науково-практична конференція on-line конференція (м. Умань, 8–9 квіт. 2021 р.). Умань: ВІЗАВІ, 2021. С. 167–170. |
Series/Report no.: | УДК;37.091.12.011.3-051:7](06) |
Abstract: | В умовах інформатизації суспільства тенденція до поєднання ручного й автоматизованого способів продукування художніх образів зумовлює невідкладне впровадження відповідної інтегративної моделі педагогічної системи образотворчої підготовки студентів різних мистецьких спеціальностей (графіків, живописців, скульпторів, дизайнерів і художників-педагогів) на засадах академізму і цифровізації. У процесі її функціонування необхідно неухильно дотримуватися аксіологічних засад педагогічного гуманізму, оскільки в епоху «культу часу» виникають численні конфлікти швидкості засвоєння необхідної інформації, набуття фахових знань, умінь і навичок, які слід розв’язувати відповідно до біотемпоральних ритмів усебічного й гармонійного розвитку творчої особистості сучасного митця. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
AKADEM_tezy_21.pdf | 5,9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.