Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14715
Назва: | Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович |
Ключові слова: | Педагогіка образотворча підготовка парадигмальна методологія сучасний митець художня педагогіка |
Дата публікації: | жов-2021 |
Видавництво: | Умань: Візаві |
Бібліографічний опис: | Пічкур М. О. Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21–22 жовт. 2021 р.) / голов. ред. Терешко І. Г.. Умань: Візаві, 2021. С. 153–160. |
Серія/номер: | УДК;37.013:7(06) |
Короткий огляд (реферат): | Образотворчій підготовці сучасного митця властива поліпарадигмальність. У її локусі різні концептуальні моделі арт-педагогічного процесу, що, взаємно впливаючи одна на одну, формують дві провідні парадигмальні конфігурації - загальну (стосується будь-якого мистецького фаху: дизайнера, графіка, живописця, скульптора, декоратора, реставратора, фотохудожника і вчителя образотворчого мистецтва) та профільну образотворчу підготовку, спрямовану на специфіку конкретної спеціалізації. Перша з них охоплює важливі теоретичні і методичні здобутки щодо опанування майбутніми митцями художньо-академічної грамоти, формування їхньої творчої компетентності і майстерності. Друга передбачає проекцію загальної методології студіювання фахових дисциплін на площину особливостей образотворення у певній мистецькій галузі, наприклад, дизайнерам чи архітекторам виправдано пропонується вивчати конструктивний аспект рисунку; декораторам - його стилістичні характеристики; скульпторам - формотворні властивості. Саме через це в мистецько-освітньому процесі закладів вищої освіти найчастіше спостерігається інтеграція різних парадигм образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Але в будь-якому разі панівною є академічна парадигмальна методологія, оскільки вона грунтується на вивірених науково-теоретичних та практичних засадах навчання реалістичного зображення з натури широкого спектру предметів і явищ дійсності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14715 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
FFOKUS_2021_tezy.pdf | 8,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.