Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
Назва: ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Турисичний маркетинг
складова маркетингу
ключові компетентності
туристичне підприємство
Дата публікації: 17-тра-2022
Видавництво: Київ: НУБіП України
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262.
Серія/номер: УДК;338.48
Короткий огляд (реферат): У дослідженні висвітлено значення ключових компетентностей як складової маркетингу туристичного підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.