Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Назва: | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій |
Автори: | Таран, Альона Михайлівна |
Ключові слова: | соціальна робота соціальний працівник підготовка майбутніх соціальних працівників інклюзивна освіта інклюзивне середовище здобувачі освіти з особливими освітніми потребами тренінгові технології організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій |
Дата публікації: | вер-2022 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 231 Соціальна робота. Умань, 2022. 346 с. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:364-051]:376(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено та впроваджено авторську структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти, що включає цільовий, методологічний, організаційно-змістовий та результативний блоки, у яких містяться компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та емоційно-вольовий), критерії (мотиваційно-цільовий, компетентнісний, поведінково-рефлексивний та емоційно-вольовий) показники та рівні (високий, середній, низький). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії Таран Альони Михайлівни.pdf | 5,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.