Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
Title: ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: дидактична гра
предметне довкілля
діти дошкільного віку
предметний світ
Issue Date: 2021
Publisher: Acta Paedagogica Volynienses
Citation: Трофаїла, Н. Дидактична гра як засіб ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Acta Paedagogiсa Volynienses. 4. 2021. С. 17-21
Series/Report no.: УДК;37.091.33-027.22:796]:373.2.016:502
Abstract: У статті представлено змістову характеристику дидактичної гри як засобу ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Дане поняття проаналізовано з позицій різних наукових підходів. Схарактеризовано суть дидактичної гри, її функції та структуру, етапи проведення. Представлено погляди дослідників на класифікацію дидактичних ігор. Ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям передбачає не передачу емпіричних знань про властивості та способи дій із предметами, а узагальнений у науці та зафіксований у системі наукових понять досвід пізнання людством явищ дійсності: природи, суспільства, мислення. Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступність і неперервність у навчально-виховній роботі закладу дошкільної освіти та школи. Дошкільний вік, це період побудови базових взаємин дитини зі світом і її бажання впорядкувати свої знання про довкілля, а потім узагальнити їх у вигляді певної моделі світобудови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.