Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
Назва: ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: дидактична гра
предметне довкілля
діти дошкільного віку
предметний світ
Дата публікації: 2021
Видавництво: Acta Paedagogica Volynienses
Бібліографічний опис: Трофаїла, Н. Дидактична гра як засіб ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Acta Paedagogiсa Volynienses. 4. 2021. С. 17-21
Серія/номер: УДК;37.091.33-027.22:796]:373.2.016:502
Короткий огляд (реферат): У статті представлено змістову характеристику дидактичної гри як засобу ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Дане поняття проаналізовано з позицій різних наукових підходів. Схарактеризовано суть дидактичної гри, її функції та структуру, етапи проведення. Представлено погляди дослідників на класифікацію дидактичних ігор. Ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям передбачає не передачу емпіричних знань про властивості та способи дій із предметами, а узагальнений у науці та зафіксований у системі наукових понять досвід пізнання людством явищ дійсності: природи, суспільства, мислення. Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступність і неперервність у навчально-виховній роботі закладу дошкільної освіти та школи. Дошкільний вік, це період побудови базових взаємин дитини зі світом і її бажання впорядкувати свої знання про довкілля, а потім узагальнити їх у вигляді певної моделі світобудови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.