Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15219
Title: | Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови |
Authors: | Бондар, Галина Олександрівна Іванчук, Анна Петрівна |
Keywords: | пізнавальний інтерес педагогічна діяльність проблемна задача особистість |
Issue Date: | May-2022 |
Publisher: | Ужгород |
Citation: | Бондар Г. О., Іванчук А.П. Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови. Науковий вісник Ужгородського університету (Серія: Педагогіка. Соціальна робота). Ужгород. Вип. 1 (50). 2022. С. 19-23. |
Abstract: | У статті розглядається проблема формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови. Метою статті було розкриття істотних характеристик пізнавального інтересу при навчанні іноземної мови студентів. Проаналізовано тлумачення категорії «педагогічного інтересу», розкрито сутність понять «інтерес», «комунікативна компетенція», «лінгвокраїнознавчий аспект», у сучасних дослідженнях. Доведено, що саме пізнавальний інтерес є основою фахової компетентності педагога і запорукою його успішної професійної діяльності при навчанні іноземної мови. При навчанні іноземної мови пізнавальний інтерес формується під час – використання бесід та доповідей з країнознавчої тематики; лекцій про значення та роль іноземної мови у навчанні та розвитку особистості; зустрічей та тематичних конференцій з носіями мови; листування з однолітками; випуск стендової інформації країнознавчої спрямованості; підготовка та проведення екскурсій тощо. |
Description: | http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/ |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15219 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
vypusk_1(50)_2022.pdf | 8,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.