Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15219
Назва: Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови
Автори: Бондар, Галина Олександрівна
Іванчук, Анна Петрівна
Ключові слова: пізнавальний інтерес
педагогічна діяльність
проблемна задача
особистість
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Ужгород
Бібліографічний опис: Бондар Г. О., Іванчук А.П. Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови. Науковий вісник Ужгородського університету (Серія: Педагогіка. Соціальна робота). Ужгород. Вип. 1 (50). 2022. С. 19-23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови. Метою статті було розкриття істотних характеристик пізнавального інтересу при навчанні іноземної мови студентів. Проаналізовано тлумачення категорії «педагогічного інтересу», розкрито сутність понять «інтерес», «комунікативна компетенція», «лінгвокраїнознавчий аспект», у сучасних дослідженнях. Доведено, що саме пізнавальний інтерес є основою фахової компетентності педагога і запорукою його успішної професійної діяльності при навчанні іноземної мови. При навчанні іноземної мови пізнавальний інтерес формується під час – використання бесід та доповідей з країнознавчої тематики; лекцій про значення та роль іноземної мови у навчанні та розвитку особистості; зустрічей та тематичних конференцій з носіями мови; листування з однолітками; випуск стендової інформації країнознавчої спрямованості; підготовка та проведення екскурсій тощо.
Опис: http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15219
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
vypusk_1(50)_2022.pdf8,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.