Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Title: | Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process |
Other Titles: | Засоби гейміфікації у формуванні медіаграмотності як елемента інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу |
Authors: | Медведєва, Марія Олександрівна Тітова, Любов Олександрівна |
Keywords: | Digitalization Цифровізація Information and communication technologies Інформаційно-комунікаційні технології Gamification technology Технологія гейміфікації Information and digital competence Інформаційно-цифрова компетентність Media literacy Медіаграмотність |
Issue Date: | 28-Nov-2022 |
Publisher: | “Baltija Publishing” |
Citation: | Medvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163 |
Description: | http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/291/8067/16859-1 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Medvedieva, Titova.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.