Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15504
Назва: Main aspects of use marketing on the «B2B» market
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: B2B sector
B2B market
promotion
ndustrial enterprises
В2B marketing system
marketing tools
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Sergeieva&Co
Бібліографічний опис: Humeniuk A., Garmatiuk O. Main aspects of use marketing on the «B2B» market Modern engineering and innovative technologies. 2022. Issue 23. Part 2. P. 47-51.
Серія/номер: Issue 23. Part 2. P;
Короткий огляд (реферат): Features of the «B2B»market «dictate» their conditions of use of marketing tools. Orientation to the client, technical complexity of the product, interdependence of the buyer and the seller - all this makes the use of marketing tools specific. The article defines that the B2B market is a special business environment, this situation is connected with the fact that the mechanism of decision making on the B2B market is considered rational.
Опис: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit23-02/meit23-02
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15504
ISSN: 2567-5273
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
112-196-PB-47-51.pdf496,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.