Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
Назва: Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємст
Автори: Тимчук, Світлана Володимирівна
Нещадим, Людмила Миколаївна
Ключові слова: туристичні послуги
якість
туроператор
турагент
туристичні підприємства
Дата публікації: 2022
Видавництво: Луцьк
Бібліографічний опис: Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємств. Якість та безпечність товарів: міжн. наук. конф. 13 травня 2022 р. Луцьк. С. 183-185
Короткий огляд (реферат): В умовах постійно мінливого ринку якість туристичних послуг стала не лише невід’ємною складовою конкурентоспроможності туристичних підприємств, а й необхідною передумовою формування якісного туристичного продукту, що відповідає потребам сучасного туриста та туризму. На основі аналізу науково-теоретичних підходів дослідників до методів оцінки туристичних послуг сформовано їх узагальнену класифікацію, яка базується на деяких таких базових характеристиках для отримання інформації про якість послуги, джерелах інформації, про оцінку об'єкта, вибір показника тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЛУЦЬК_тези_ 2022-1-216.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.