Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
Title: Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємст
Authors: Тимчук, Світлана Володимирівна
Нещадим, Людмила Миколаївна
Keywords: туристичні послуги
якість
туроператор
турагент
туристичні підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Луцьк
Citation: Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємств. Якість та безпечність товарів: міжн. наук. конф. 13 травня 2022 р. Луцьк. С. 183-185
Abstract: В умовах постійно мінливого ринку якість туристичних послуг стала не лише невід’ємною складовою конкурентоспроможності туристичних підприємств, а й необхідною передумовою формування якісного туристичного продукту, що відповідає потребам сучасного туриста та туризму. На основі аналізу науково-теоретичних підходів дослідників до методів оцінки туристичних послуг сформовано їх узагальнену класифікацію, яка базується на деяких таких базових характеристиках для отримання інформації про якість послуги, джерелах інформації, про оцінку об'єкта, вибір показника тощо.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
ЛУЦЬК_тези_ 2022-1-216.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.