Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-09-18T08:48:11Z-
dc.date.available2023-09-18T08:48:11Z-
dc.date.issued2021-06-24-
dc.identifier.citationКапелюшна Тетяна. Особливості викладання дисципліни "Аналіз підручників з англійської мови" в умовах онлайн навчання. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження : матеріали V міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021. С. 67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15530-
dc.description.abstractУ документі «Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти» (Міністерство освіти і науки України, 2020) наголошено на потребі у нових підходах до навчання з обмеженням кількості аудиторних занять із урахуванням таких вимог до вищої освіти, як доступність, інклюзивність, гнучкість, індивідуальна траєкторія навчання, тощо. Зрозуміло, що такі продиктовані часом виклики потребують впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у підходах до організації навчання в закладах освіти та в кожній дисципліні, зокрема ролі аудиторних занять та ефективності їхнього проведення.uk_UA
dc.publisherДрогобич: ТзОВ"Трек-ЛТД"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.091(477):303.4-
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ "АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ" В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капелюшна_тези_УАДО 2021-converted (1).pdf216,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.