Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15530
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ "АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ" В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | підручник англійська мова особливості змішане навчання |
Дата публікації: | 24-чер-2021 |
Видавництво: | Дрогобич: ТзОВ"Трек-ЛТД" |
Бібліографічний опис: | Капелюшна Тетяна. Особливості викладання дисципліни "Аналіз підручників з англійської мови" в умовах онлайн навчання. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження : матеріали V міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021. С. 67-69. |
Серія/номер: | УДК;378.091(477):303.4 |
Короткий огляд (реферат): | У документі «Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти» (Міністерство освіти і науки України, 2020) наголошено на потребі у нових підходах до навчання з обмеженням кількості аудиторних занять із урахуванням таких вимог до вищої освіти, як доступність, інклюзивність, гнучкість, індивідуальна траєкторія навчання, тощо. Зрозуміло, що такі продиктовані часом виклики потребують впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у підходах до організації навчання в закладах освіти та в кожній дисципліні, зокрема ролі аудиторних занять та ефективності їхнього проведення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15530 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Капелюшна_тези_УАДО 2021-converted (1).pdf | 216,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.