Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15542
Назва: | Mentoring of Ukrainian future teachers during their professional development. |
Інші назви: | Менторинг майбутніх учителів під час їхнього професійного становлення в Україні |
Автори: | Палагута, Ілона Василівна |
Ключові слова: | mentoring trainee students pedagogical support mentors |
Дата публікації: | тра-2022 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Palaguta I. Mentoring of Ukrainian future teachers during their professional development. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: матеріали IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених. Харків, 2022. С. 226-228. |
Серія/номер: | УДК;37.091.33:004 |
Короткий огляд (реферат): | The role of mentoring is characterized. Methodological support to young teachers who have first entered the teaching profession is pointed. The role of pedagogical support is generalized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15542 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Зміст_Тези_Титулка_merged.pdf | 1,42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.