Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T08:19:36Z-
dc.date.available2023-11-08T08:19:36Z-
dc.date.issued2022-10-27-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642-
dc.description.abstractВ тезах йдеться про значення маркетингової діяльності для розвитку туристичного підприємства. Розкрито питання впливу управління маркетингом для туристичного підприємства.uk_UA
dc.publisherПолтаваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;657-
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectособливості маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectзначення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.titleОсобливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Збірник_матеріалів_конференції_ПДАУ_27.10.22.pdf767,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.