Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
Title: Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства
Other Titles: Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Маркетингова діяльність
туристичне підприємство
особливості маркетингової діяльності
значення маркетингової діяльності
Issue Date: 27-Oct-2022
Publisher: Полтава
Citation: Барвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089.
Series/Report no.: УДК;657
Abstract: В тезах йдеться про значення маркетингової діяльності для розвитку туристичного підприємства. Розкрито питання впливу управління маркетингом для туристичного підприємства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.